۱ پاسخ

من خیلی ریزش مو شدیدی دارم درحدی که گوله گوله میریزه موهام زندگیم پر موعه رفتم قرص هیر تامین گرفتم هرشب میخورم باید سه ماه بخورم شامپو رزماری هم میزنم راضیم دارم بهتر میشم

سوال های مرتبط