پسر من دوماهگی۶و۲۰۰بود شیرخشکیه
نه عزیزم کم نیست ۴ ماهگی میگن بین ۵ و نیم تا ۶ باشه خوبه ..کمتر باشه شیردهیش کمه ینی ...
اره پسر من همین وزن بود دنیا اومد ۳ ماهگی ۶۷۰۰ بود
آره كمه شير خشك نان بده كمكى
عزیزم بعضی بچه هااصلا ژنتیکی ریز هستن بعدهاانشالله با غذااینا وزنش زیاد میشه نگران نباش حالا اونقدم کم نیست ی کوچولو کمه جبران میشه
ماهی تقریبا ۹۰۰گرم باید بگیره فکر کنم کمی کم باشه بااین حساب.منم دخترم تقریبا با شما یکیه ولی وزن تپلدش ۲۶۵۰بود
نه عزیزم خوبه
بنظرم ارع کمه بردی مراقبت نگفتن بهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.