۴ پاسخ

اینا عالیه همون ثانیه اول خط میندازه

بنظرم این چیزا الکیه که میگن صب بزنی دقیق تره
من سه روز مونده بود به موعدم سر ظهر زدم مثبت شد

والا من ظهر زدم سریع دو خط افتاد

من آخر شب زدم

سوال های مرتبط

مامان قندون مامان قندون هفته پنجم بارداری
مهسا‌ 🤱🏼🐣درانتظارمادرشدن‌ivf مهسا‌ 🤱🏼🐣درانتظارمادرشدن‌ivf قصد بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم روزهای ابتدایی تولد