نترس عزیزم من معاینه سالیانه رفتم پایگاه سلامت گف ی چیزی توش حس میشه برو سونو خیلی ترسیدم و گریه میکردم رفتم سونو گفت کیست ریز داری ک کافئین و تک و شکر رو کم کن و دو روز درهفته ویتامین ای مصرف کن شمام نگران نباش شاید کیست داشته باشی
عزیزم برو دکتر بگو این مورد دارم سونو بنویسه برات بعد باتوجه به جواب سونو دکتر انتخاب کن من خودم هر سال ازاد میرم سونو سینه
اول سونو برو اگر بدبود نتیجه بعد مامو
واسه سینه دکتر زنان نمیرن باید بری جراح عمومی معاینه میکنه بعد لازم باشه سونوومامو مینویسه
بنظرم خیلی سریع برو دکترزنان عزیزم
برو متخصص زنان ،معاینه میکنه برات سونو مینویسه ،طبق اون اگه نیاز بود بهت دارو میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.