سلامخوبی چخبر دکتر چی گفت؟
رفتی دکتر عزیزم؟
عزیزم نترس خدا بزرگه من کیسه صفرا مو عمل کردم بهم گفتن باید سنگ هارو ببری آزمایشگاه ک پاتولوژی داره ببین بدخیم یا خوش کیم بخدا اونقدر نگران بودم ک نگو همش میگفتم جوابش خوب بیاد تا اینکه آزمایشگاه زنگ زدن ک بیا جوابو بگیر شوهرم گفت تو نیا من میرم میگیرم من شک کردم گفتم نکنه بهش گفته باشن چیزی باشه بعد دیدم نه خداروشکر خوبه چیزی نیس
عزیزم خوش خیم کلا درمان میشه ،تازه علم اونقدر پیشرفت کرده که بدخیما هم خوب میشن ، نگران چی هستی
عزیزم چیزی نیس مطمئنا میفرسته مامو گرافی
استرس از خود مریضی خطرناکتره. پس الکی ب خودت استرس نده
چیز خیلی جدی و بدی تو سونو ننوشته نگران نباش
عزیزم من فقط شنیدم نمیدونم چقدر صحت دارم وقتی توده حاشیه منظم داشته باشه جای نگرانی نیست بعد شاید اینا همه کیستن و انگار تو سونو زده لنفوم درگیر نیست نگران نباش پناه بر امام حسین ک هیچی نیست و ی کیست ساده است.
منکه بهت گقتم یه چیز ساده مثل اپاندیس رو میبرن پاتولوژی
عزیژم
بخداچیزی نیستاااا
صبر عزیزززم بخدا خوبه مطمین باش
توده خفیف یعنی هیجی نیس نگران نباش .
حتی فکر کنم نیاز ب قرصم نیس ولی هرجند ماه چکاب باید بری
نگران نباش نوبت بگیر برو منم دارم انشالله که خوشخیمه همش درد دارم با این گرونی نمیتونم یکسره برم درمان بشم الان ۵ ماه گذشته باید میرفتم سونو دوباره نمیتونم
باید بری دیش دکتر متخصص ک بهت بگه بری نمونه برداری یا نه
ماما ک سردرنمیاره تو دردم ک نداری من الان از دیروز تاحالا دردم دارم حس سوزش دارم تو نت نوشته سوزش یعنی بافت سینه داره تحلیل میره نمبدونم خطرناکه یا نه ولی هرچی میخواد بشه بشه مهم نیست
نگران نباش عزیزم سعی کن یه جایی وقت بگیری بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.