باورم نمیشه ولی امسال یدونه عکسم ننداختم از خودم امسال🤣دل و دماغ هیچ کاری ندارم
اینم یکی دیگه
این استایل عید من بود،با کالج مشکی
من مشکی اینو گرفتم فقط رنگ نوارها وشلوارش موکا
خیلی قشنگ بود اما مال من کمر نداشت باز بود
من ي كت مشكلي ساده گزفتم
میگما خواهر نظرت راجب این چیه؟
۱۶۰۰ میارزه بخرمش؟
اینو هم واسه عید خریدم
عاشق اینم هستم بخاطر رنگش ولی پیدا نکردم اصلا
این یکی دیگ
این خیلی مد نظرمه
من اینارو سیو کردم بخرم هنوز تصمیم نگرفنم
مانتو ها بهاره تازه مدل جدید ها از اوایل اردبیهشت میاد
عیدا ۹۹درصد جنس ها قبل بوده
ضرری نکردی
عین من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.