۱۳ پاسخ

چه قشنگ
جسارتا اون پارچه رو بردار از رو اپن قشنگ تر میشه

دو روز دیگه باید همه اینارو جمع کنی😁باشون کلااا خدافسی کنی

چ خوشگلنننن😍🧿

عاشق بودن یه چیز
هنر نگهداری ازشون یه چیز دیگه👌🏻🥰
باریک الله که هنرشو داری👌🏻😍

خیلی قشنگه ولی مواظب مهوا باش نره سمتشون

دیفن باخیا . سانسوریا . پتوس . یوکا . اگلونما . زاموفیلیا. فیکوس.کورتون

خیلی دوس دارم ولی رسیدگی سخته برام.یکم گل سالم موند برام بردم تو خیاط

اسم گلاتو میگی

منم ۳ تا گل دارم دوست دارم زیاد باشن ولی جا ندارم بزارم

دخترت راه نیفتاده؟؟؟
مامانم داره از دست دنیز نمیدونیم چیکا کنیم

عزیزم واسه یوکا چیکار میکنی انقد سرحاله ماشالا؟؟
منم ۹ تا گل دارم ولی اصلا شاداب نیستن فقط بهشون اب میدم
گل یوکا
بونسای
فیلودندرون
این گلا رو میگی چه کودایی باید بهشون بزنم ک بهتر بشن؟این گلام اصن شاداب نیستن

من یه دوتا داشتم بچم انقدر چپشون کرد انگشت کرد تو خاکشون جمع کردم🤦😐😭

منننن
می‌خوام بخرم تازه ی سال ازدواج کردم ندارم هنوز
خیلی دوست دارم توی خونم گل باشههههه🥹😭❤️

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی