۱۰ پاسخ

پسرم ۳۸۰۰ به دنیا اومد دوماهش بود بردم برای واکسن وزنش نزدیک ۸ کیلو بود که اون موقع گفتن اضافه وزن داره فکرکنم پسر شما هم اضافه وزن داره اما مهم نیس وقتی بزرگ میشه لاغر میشه مثل پسرم الان ۲۰ کیلوئه خیلی لاغره

خیلی زیاد شده و خوب نیست مواظب باشید به قلب و ریه و کلیه فشار میاد الان در بهترین حالت باید ۵۰۰ گرم تا ۶۰۰ گرم زیاد میشد نه دو کیلو. حتما ببریدش پیش دکتر اطفالش

اگر شیر مادر میخوره که به نظرم نمیتونی کاری کنی ولی اگر شیر خشک بخوره باید مقدارش کم کنی بازم تحت نظر متخصص باش

خیلی اضافه کرده
حتما به دکترش بگو چون زیادش هم خطرناکه

نهایت ماهی یک کیلو باید اضافه کنه

منم بچم ۲۸۵۰ بدنیا اومد یک ناهگی شد ۴۸۰۰ چون شیرخشک خورد ولی بعدش اوکی شد

شاید درست وزن نکردن ۱۴ روزگی

ببرید متخصص اطفال

تا الان باید 500 گرم اضافه میکرد

خیلی زیاد اضافه کرده شیر خودتو میدی؟؟
من یادمه بچه هام نوزاد بودن بهداشت میگفت ماهی یک کیلو باید اضافه کنن

سوال های مرتبط

مامان متین👩‍❤️‍👨 مامان متین👩‍❤️‍👨 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرین و آریسا مامان آرین و آریسا ۲ سالگی