۴ پاسخ

دکتر خوبی هم بود من راضی بودم

سلام روز دوشنبه بعد از ظهر ساعت 2برو بیمارستان الزهرا درمانگاه بیمارستان دکتر انوری من تازه عمل پولیپکتومی وهیستروسکوپی انجام دادم

مامان من پولیپ داشت بیمارستان ۲۹ عمل کرد فک کنم هیستروسکوپی هم داره ولی باز بعد سه ماه دوباره پولیپش برگشت همان اندازه شما پیش کدوم دکتر میری ؟؟

سلام عزیزم مشکلتون چیه ؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان جوجو مامان آیهان جوجو ۲ سالگی
سلام مامانا امروز من کلا پسرمو شبا پوشک نمیکنم از همون اول تا الان و اونم تا خود صبح خشکه هیچ موقع خودشو خبس نمیکنه امروز صبح که از خواب بیدار شد قبل اینکه پوشکش کنم خودش گفت جیش دارم منم شلوارشو بیرون کردم رفت جیش کرد و من رفتم دنبال کارام یادم رفت شلوارشو پاش کنم ۱۰ دقیقه بعدش گفتم بیا شلوارتو پات کنم فوری رفت دستشویی پی پی کرد و من متوجه نشدم گفتم الکی رفته اومد گفت مامان پی پی کردم و من تشویقش کروم کلی خوشحال شدم باز نیم ساعت بعدش بردمش جیش کرد اومد دیگه پوشک نکردم چند دقیقه بعد دیدیم تو شلوارش پی پی کرده ولی کمم یعنی نتونست نگه داره خودشو همین ک یکم پی پی کرد گفت مامان جیش دارم بردمش دستشویی دیگه ادامه نداد خوب بعد چند ساعت دوباره من رفتم دستشوئی گفت مامان جیش دارم فکر کردم الکی میگه ولی شلوارشو بیرون کرد و پی پی کرد اینم از داستان جیش و پی پی امروزمون
ادامه بدن پوشکش نکنم بنظرتون؟؟؟؟

پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک فرزند پروری فرزند پروری آنومالی آنومالی آنومالی آنومالی آنومالی سونوگرافی سونوگرافی سونوگرافی