دکتر خوبی هم بود من راضی بودم
سلام روز دوشنبه بعد از ظهر ساعت 2برو بیمارستان الزهرا درمانگاه بیمارستان دکتر انوری من تازه عمل پولیپکتومی وهیستروسکوپی انجام دادم
مامان من پولیپ داشت بیمارستان ۲۹ عمل کرد فک کنم هیستروسکوپی هم داره ولی باز بعد سه ماه دوباره پولیپش برگشت همان اندازه شما پیش کدوم دکتر میری ؟؟
سلام عزیزم مشکلتون چیه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.