عزیزم من شوهرم کارش ساخت و سازه.خیلی هم چی گرون شده.از سیمان و میلگرد بگیر تا دستمزد کارگر
ساخت وساز هم کم شده وقتی ساخت و ساز کم بشه چون خونه جدید اضافه نمیشه اونایی ک هست خیلی گرون میشه
ما ی پس اندازی داشتیم 🙂خاستیم بدیم اپارتمان بگیریم بدیم اجاره (قبل عید ۳میلیارد بود متراژ۹۰متری)دیگ وضعیت جنگ اینا موند 😐الان چن روز پیش زنگیده بودن از املاکیه ک میخاین مشتری داره گفتم اره الان چقدر شده متری فلان (تقریبا میشد ۵/۷۰۰میلیارد)😶😶دیگ گفتم ن ممنون
ینی الان تو شهر ما حتی ۵۰متری رو هم نمیدن ۳میلیارد 😐
فعلا پولمون مونده 😮💨
بسسیاااار گرون شده البته مشتری هم کمه
خیلی گرون شده خیلیم گرون تر میشه
رشدی میبینی؟😂بعد هنوز تموم نشده این لعنتی!
خیلی گرون شده خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.