۳ پاسخ

پناه میدونی من گفتم اگه خدا بهم دختر بده اسمش پناه میزارم ،خیلی اسمت قشنگه

دقیقا منم مثل شمام همه علائم داشتم از چند روز پیش امروز که چهار روز مونده یهو همه علائم رفت

شاید بارداری

سوال های مرتبط