خانما کیا سزارین کردن دردش چطوره زیاده

۵ پاسخ

سزارین درد نداره اتاق عمل بهت آمپول بیحسی میزنن دیگ هیچی نمی‌فهمی بعدشم پمپ درد و شیاف میزنن

سزارین اصلا درد نداره من سزارین کردم بازم میکنم

من خیلی راضی بودم، یا پمپ درد هیچی درد نکشیدم و عالی بود واقعا

من یکی دو نفر از نزدیکام ک میگن خیلی خوبه و راضی و بودن

اره ولی بعدش ک شیاف و .. میزاری خیلی آروم میشی ب نظر من درد طبیعی خیلی سخت تر ب نظرم میاد مخصوصا اگه برش بخوری

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 『لیان🧸🤎』 مامان 『لیان🧸🤎』 ۴ ماهگی
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری