سزارین درد نداره اتاق عمل بهت آمپول بیحسی میزنن دیگ هیچی نمیفهمی بعدشم پمپ درد و شیاف میزنن
سزارین اصلا درد نداره من سزارین کردم بازم میکنم
من خیلی راضی بودم، یا پمپ درد هیچی درد نکشیدم و عالی بود واقعا
من یکی دو نفر از نزدیکام ک میگن خیلی خوبه و راضی و بودن
اره ولی بعدش ک شیاف و .. میزاری خیلی آروم میشی ب نظر من درد طبیعی خیلی سخت تر ب نظرم میاد مخصوصا اگه برش بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.