خانما درد سزارین چجوریه دردش زیاده

۶ پاسخ

نمیدونم چرا همه میگن درد نداره خوشبحالشون🫠 من که سه شب اول دعا میکردم خدایا منو بکش راحتم کن.ولی الان با اینکه هنوز جای بخبه هام و شکمم درد میکمه کمی ، به عقب ک نگاه میکنم مبینم گذشت .....‌سخت و اسون میگذره عزیزم خداکنه واس شما خوب باشه

درمقایسه باطبیعی هیچی نیست هیچی

ببین من آستانه دردم خیلی کمه ولی پمپ درد گرفتم قابل تحمل بود
فقط روز اول میخوای راه بری دردش زیاده که باز اونم خارج از تحمل نیست

سزارین ک درد نداره فقط بخیه ها یک کم جاش شاید درد بگیره

اصلا هیچ دردی نداره در حد پریودی هم نیست
فقط اولین بار که میخوایی راه بری

هرکی فرق داره
من مردم و زنده شدم بغلی قر میداد🫠

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهراد🐻🧸🤎 مامان مهراد🐻🧸🤎 ۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی