مرگ؟؟😂😂😂خونسردیتو حفظ کن خواهرم
درد؟درد نداشت که😐🙄من حتی پمپ دردم نگرفتم شیافت هم فقط روز اول استفاده کردم فرداشم بلند شدم بچمو بردم دکتر بهداشت بیمارستان اووو یکسره تودور بودم تنها حسی که بعد چند روز داشتم یکوچولو کشیدگی بود اونم روی بخیه همین
من ساعت۹ونیم عمل کردم تا ساعت۴ بعداز ظهر خیلی درد وسوزش داشتم اما از بعداون تو سرمم آمپول زدن بهتر شدم ولی درکل درد وسوزش جای بخیس دیگه باید تحمل کنی
مث ی شیر برو تو دلش خواهر بیخیال😂
تا ریکاوری همه چی عادی و با درد کم ولی بعدش یه کم درد داره واسه من که دردم شدید بود در حد گریه و داد زدن شیاف هم نزاشتن گفتن مشکل فشار داری برام مورفین زدن بعد از اینکه شکم و فشار داد دیگه فریادم رفت آسمون بعد از بی حسی هم بلند شدم راه رفتم خیلی بهتر شدم .الآنم فقط درد از ناحیه بخیه و بلند شدن دارم . ..
نترس راهیه که اول آخرش باید رفت انشا الله خیره خدا برات آسون بگیره عزیزم
کی ایطور ترسوندت🤣🤣🤣
ببین بد به دلت راه نده اینجا بعضی مامانا پیاز داغشو زیاد میکنن والا من ایقدر از معاینه لگن میترسیدم میگفتن خعللللی درد داره و فلان که ضربانقلبم بالا رفته بود ولی امروز انجام دادم خدا رو شکر قابل تحمل بود و درد انچنانی نداشت
مگه سزارین درد داره عزیزم ؟
طبیعی برای بعضی ها دردش مثل مرگه
سزارین که چیزی نمیفهمی
شب اول شب سختیه اونم با مسکن قابل تحمله
نه بابا
درد زخمه دیگه
من سزارین شدم خیلی خوب بود
خانم رفتم بیمارستان ، خانم برگشتم
نه واقعا چیزی به اسم مردن و زنده شدن نداره،تا توی ریکاوری که من درد نداشتم،بعدشم اونجا یکی داد و بیداد میکرد (نمیدونم چه مشکلی داشت)پرستار ازش پرسید پمپ درد میخوای؟من از ترس گفتم برای منم بیار که مثل اون نشم،دیگه اینکه درد داره ولی با پمپ درد و شیاف قابل کنترله،پا شدن از تخت یکم سخته سرگیجه میگیری ولی بازم اوکیه
خیلی باید تحمل داشته باشی ،هرچی باشه عمله ،اونی که شکمشچ برا یه آپاندیس باز و بسته میکنه راحت استراحت میکنه دس به سیا سفید نمیزنه و خوب میشه ولی وقتی شکمو برا در اوردن یه بچه باز میکنن ،هم درد رحم هست هم درد جای زخم و بخیه که رو شکمه،هم باید بلند شی بچه شیر بدی و کلا استراحت کمه پس زود زود خوب نمیشه برا من تا ده روز درد داشت پمپ درد و شیاف برا روز اول بود و تمام با این حال روز اول وادارت میکنن با شکم تازه بخیه زده شده پاشی راه بری که نفس ادم بالا نمیاد ،کلا سزارین زایمان نیست عمله اگه اینو درک کنی آماده تری براش
منم خیلی دوست دارم بدونم دردش شبیه چیه
با شیاف دیکلوفناک دنیا جای بهتری میشد 😅
من حاظرم هزاربار درد سزارین رو بکش تا بخوام درد طبیعی رو تحمل کنم متنفرم از طبیعی برای من نوعی طبیعی مساوی بامرگه
مرگ؟🤣🤣🤣من پمپ درد داشتم هیچی حس نکردم ، از درد پریودی هم کمتر بود برا من
من که اصلا درد نداشتم اصلا دردناک نیست فقط موقعی که برای بار اول بلند میشی احساس سفت بودن شکم و کشیدگی پوستت هست همین
دردش به نظرم مثل پریودی هم نیست اصلا فرق داره ولی اصلا غیرقابل تحمل نیست
اونم فقط همون روز اول تو بیمارستان درد داره وگرن بعدش فقط در حد سوزش خط بخیه اس
اگر پمپ درد و شیاف داشته باشی که اصلا درد نداری
سزارین که درد نداره .اولش ک بی حسی بعدشم مسکن و پمپ درد و هزارتا چیز دیگ هست .میگن لحظه ای که میخوای راه بری یذره درد داره و تا چند روز خودت راحت نمزتونی کارات بکنی
و فقط یکمم شااید ادم بترسه بره اتاق عمل.طبیعیم در حد مرگ درد نداره😂😂😂
درد مرگ رو که اگه تجربه کرده بودیم که الان اینجا نبودیم خواهر😂😂
با مسکن و شیاف قابل تحمله نگران نباش🤭
نترس استانه درد هر کی متفاوته
من که زایمان اولم واقعا حالم بد بود بیشتر دردمم بخاطر یبوست بود وگرنه خوده سزارین درد نداره یکم راه بری عادی میشه
من خواهرم و دوستم تازه سزارین شدن پمپ درد داشتن دردش کاملا قابل تحمل و کم بوده اوج دردشون اولین بار بلند شدن از تخت بوده
موقع عمل که درد نداری بعدشم دوازده ساعت بعدش یکم درد تو پاها هست شاید برای تو نباشه با اون حالت سری که کم کم باز میشه و کلا قابل تحمل درد خاصی نداره بدنم با بدن فرق داره بعد ذهنتو درگیر این نکن که درد داره انرژی مثبت بده به خودت بگو هرچی باشه تحمل میکنم مثل درد پریود که تحملش میکنیم تازه مسکنم بهت میدن
من پمپ درد داشتم دردی نفهمیدم اصلا
مثل پریودی بنظرم
من خیلی راضی بودم
حاظرم۱۰بار دیگه زایمان کنم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.