۴ پاسخ

اگه خیلی شدیده حتما برو‌دکتر وگرنه طبیعیه کمر درد منم همینطور بودم دکتر گفت استامینوفن بخور درد داری،اگه خدای نکرده تکون نمیخوره بچه یاخونریزی یا ترشح های غیر طبیعی داری حتما برو‌دکتر استرس نگیر ماه هشتم داره رحم بزرگتر میشه جای بچه تنگ میشه این دردا طبیعیه نفس عمیق بکش استرس نگیر

اول اینکه برو دکتر
تاجایی که میتونی استراحت کن و کمرتو با شال ببند و گرم بگیر
شیافتو دوازده ساعتی بزار ایشالا که خوب شی

چند هفته ای عزیزم؟

خوب برو بیمارستان ببین چ خبره اون تو دختر پاشو وقتی میگی خیلی شدیده یعنی اوضاع خوب نیست

سوال های مرتبط