عزیزم حتما جدی بگیر من جدی نگرفتم دچار خونریزی شدم که دکترم گفت سریع برو بیمارستان که دو روز بستری شدم و سرم سولفات گرفتم و آمپول بتا زدن الانم ترشحات قهوه ای دارم که دکتر گفت اگه قرمز و جاری نباشه مهم نیس فقط روزی دو تا شیاف پروژسترون استفاده کن
برو بیمارستان اما نزار معاینه واژینال بکنن چون بعضیاشون گاون ممکنه کیسه ابو بترکونن اما سونو برو اگه گفتن مهمه
زنگ بزن به دکترت اطلاع بده برو بیمارستان زایشگاه چک کنن
من سر همین دردا که شب گرفت .دفعه اول ان اس تی نشون نداد ..بار دوم گفتم هنوزم درد دارم گفتن بله .چون سزارین قبلی داشتم .زودتر از موعد سزارین شدم
بروبیمارستان ان سی تی بگیرن درد انقباض زایمان نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.