۵ پاسخ

پمپ درد بوعلی داشتم آذر ماه
هیچی از درد نفهمیدم هیچی هیچی خیلی عالی بود حتما بگیر

پمپ درد خیلی خوبه

من دو سال پیش سزارین کردم با پمپ درد
ببین خیلی از دردتو میندازه من اصلا چیزی از دردش یادم نیس حتی یادمه چند ساعت بعدش خودم تنها راه میرفتم و پسرمو بغل میکردم

من زایمانم بدون پمپ درد بود با شیاف اصلا دردی نکشیدم

من
انقد راحت بود هیچی نفهمیدم
اصلن استرس نداشته باش پمپ درد نمیذاره بفهمی درد چیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچک مامان نی نی کوچک هفته سی‌وسوم بارداری