۹ پاسخ

سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@karenshopingg

هفته اول

تا۲۰روزداشتم بعدش لکه بینی تا۳۹یا۴۲روزبود

من هنوزم خون‌میاد گاهی روزا زیاده گاهی روزا لکه اش

من روز اول شدید بود بعد از اون خون ابه میومد یعد از یکهفته لکه بینی بود الانم که بعضی روزا یه قطره میاد و تمام

اصلا خونریزی شدید نداشتم
عادی بود
۱۰ روز
۵ روزم لک بود
بعد ۱۵ روز کلا قط شد
۳۷ روز بعد زایمان هم پریود شدم

من ک ده روز هنوز هر ی ساعت عوض میکنم نوار بهداشتی پر میشه

برا هر کسی فرق داره من تا یه ماه خونریزی زیاد داشتم

یه هفته بعدش دیگه خیلی کم و کوچولو میاد

سوال های مرتبط