فقط بعد از عمل حرف نزن سرت هم تکون نده ،من نمیدونستم اینارو، سر درد داشت منو میکشت
بعد 23روز هنوز کمرم درد میکنه این سری از سری پس خیلی سخت تر بود داخل اتاق عمل کامل بی حس نشوده بودم هی داد زدم درد دارم درد دارم یه آقای گفت باید تحمل کنی داره تموم میشه بعد یه ماسک گذاشتن دهنم نفهمیدم چیوشد صدایی گریه بچمو نفهمیدم بعد یه دفعی بهوش آمدم گفتم بچم گفتن خوبه
سخته تازه بعد ده روز یکم دردام رفته
من دردی نداشتم چون پمپ درد گرفتم و شیاف گذاشتم بدن با بدن فرق میکنه من اصلا تحمل درد نداشتم ولی پمپ درد و شیاف بزاری هیچی متوجه نمیشی
بعد از اتاق عمل پمپ درد حتما بگو بزنن واینکه بخیه لیزری خیلیعالیه من بعد اتاق عمل اصلا حرف نزدم وپمپ درد خیلی از دردهام رو رفع کرد فردای عمل ظهر مرخص شدم لباسهام رو پوشیدم وبادردی که خیلی حسش نمیکردم خودم بدون کمک از بیمارستان مرخص شدم وتوی خونه بعد چهار روز سرپاشدم به کمک خدا
فقط کمر درد ادمو خیلی اذیت میکنه شدید
عزیزم اصلاااا نترس منم خیلی کم تحمل و کم طاقت هستم ولی اونجور ک میترسیدم نبود واقعااا درد داره ولی با مسکن و سرم قابل تحمل هست نگران نباش خودتم نترسون هرکسی یه تجربه ای داره
توکل کن، قران بخون آروم باش
سخته سزارین اما میگذره اینم
من دوستم تازه زايمان كرده
ميگه اولش ك راه ميري سخته بعدش درد داره ديگه بلخره زخمه بخيس ولي گف من بعد٤ روز سرپا شدم يني قابل تحمل بود ديگه
وای خواهر من انجام داد سزارین
خیلی سخت بود😩😩
خیلی درد داشت واقعا بعدش
با شیاف و پمپ درد بازم داد میزد از درد شکم
اتاق عمل ک امپول میزنن بی حس میشی چیزی نمیفهمی.. بعدش ک بی حسی میره دردا شرو میشه با شیاف یا پمپ درد قابل کنترله... فقط سرتو تکون نده تا چن ساعت من تکون دادم چن روز از درد شدید سر گردن...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.