۱۰ پاسخ

اصلا استرس نداشته باش خیلی راحته زایمان قبلیم شکمم تو بی حسی فشار دادن اصلا درد نداشت سوند رو هم وقتی زدن قبل از عمل بود بی حس بودم تو بیمارستان هم مسکن میدن اومدم خونه از ترسم یه شیاف گذاشتم بعدش دیدم دردش کمه دیگه اونم نداشتم کلا همون یک شب اوله همه چی زود تموم میشه

نترس عزیزم
من سزارین بودم خیلی خوب بود فقط اولین بار که میخوای از تخت بیای پایین برای راه رفتن یکم سوزش و درد داره جای بخیه دیگه بعدش عادی میشه برات شیاف به من بیمارستان میداد میزاشتم دردی احساس نمی‌کردم توهم شیاف یا بخر یا بگو بیمارستان بهت بده موقع دردت

اصلا نترس . عزیزم راحت❤️

اصلا نترس من تحمل دردم خیلی پایینه انقد استرس داشتم میگفتم خیلی درد میکشم ولی خیلی راحت تر از چیزیه ک فک میکنی برا من فقط موقع دراز کشیدن درد داشت چون‌خیلی خم شدم بچه رو گذاشتم تو دستگاه البته درد بخیه هنوز دارم ولی خیلی کمه فقط باید مراقبت کنی ایشالا ب سلامتی بغلش کنی عزیزم

مراقب خودت باش عزیزم ایشالا صحیح و سلامت زایمان میکنی و نینی قشنگتو بغل میکنی

من یک‌ماه پیش سزارین شدم از کمر اسپاینال شدم هیچییییی نفهمیدم واقعا عالی بود اصلا ترس نداشت درد نداشت فقط بعدش حتما پمپ درد بگیر شیافت مرتب استفاده کن از وقتی بهت اجازه دادن راه بری تنبلی نکن یکم سخته اما اگر راه نری نفخ زیاد میشه درد میگیره بخیه هات اذیت میشی خیلی زیاد کافیین بخور

نترس موقع عمل چیزی متوجه نمیشی بی حسی بعدشم خیلی سخت نیست

خودتو مقایسه نکن عزیزم ایشالله تو زایمان عالی خواهی داشت

منم پنجشنبه ام دعا کن زایمان خوبی داشته باشم بیام تعریف کنم 😁
البته که هیچی جز سلامتی بچم مهم نیست

خانما پادرد گرفتگی عضلات دارم چکار کنم

سوال های مرتبط