۱۲ پاسخ

میری اتاق عمل بچت ۵ دقه بعد گریه میکنه تمیزش میکنن میارنش پیش صورتت🥰

تجربمو داخل تاپیکام نوشتم
لذت ببر از بهترین روز زندگیت
همه سختیش ارزششو داره به در آغوش کشیدن نی نی

چیز سختی نیست فقط مراقب باش بعدش بخیه هات عفونت نکنن همین

نترس عزیزم سعی کن لذت ببری از بهترین روز زندگیت😍

من سزارین کردم. و واقعا تجربه خیلی خوبی بود. تو خود عملش که متوجه هیچی نمیشی. حتی درد بی حسی مث درد آمپوله.
زود هم تموم میشه یعنی حدودا ۴۵ دقیقه.
بعدش هم اونجوری که میگن دردناکه راه رفتن و اینا، واقعا نیس. یعنی تو حاملگی آدم دردای بیشتری رو تحمل کرده.

آسون ترینه نگران نباش یه سقط ۷ هفته داشتم اون سخت تر از سزارین بود

بهترین حس دنیاااااست😍😍😍اصلا سر عمل چیزی متوجه نمیشی خیاااالت راحت.بعدشم فقط یزره درد پریودی داری همین

هیچی نمیفهمی

من ۵ روزه سز دوم کردم ؛ ببین خود عملش ک هیچی نمیفهمی و زود بچه بدنیا میاد بعدش ک میای بخش خب درد شکم داری اگ پمپ درد بگیری ۸۰ درصد دردت کم میشه و خیلی راحتی اما اگر نداشته باشی خودشون شیافت و امپول میزنن ولی مثل پمپ درد نیس،راه رفتنم اگ پمپ درد داشتی باشی راحتی والا من اصلا سختم نبود وقتی هم مرخص شدی جای بخیه هات درد داره ولی قابل تحمله من ک دیگ مسکن نزدم ولی اگ درد داشتی شیافت بذار

وای منم میترسم

من تجربمو تو پروفایلم نوشتم عزیزم

از زایمان طبیعی و سزارین نپرس بدتر استرس میگیری😂

سوال های مرتبط