۶ پاسخ

من یکشنبه سزارین میشم استرس وسنگینی.....بغض گلومومیگیره همش🥹

خیلی خوبه سزارین من اگه ده تابچه هم بیارم بازم سزارین روانتخاب میکنم چون دیگه وقتی بچه روبرمیدارن دردنداری بعدکه بخش میارنت یکم دردات شروع میشه ولی خونه که بیایی استراحت میکنی زودخوب میشی خوش گوشت باشی یک هفته خوب میشی

من دوشنبه سزارینم همه حس هام قاطی شده نمیدونم چی به چیه فعلا🫠

انقدر بهش فکر نکنید،یه پروسه ای که براهمه متفاوت،من خواهر بزرگم تا چهل روز افتاد چون عفونت کرد،اما خواهر کوچیکم روز سوم پاشد خودش کاراشو میکرد،ما کل فامیل مون سزارینین ،برا همه متفاوت بوده،زن داداشم گفت اصلا اذیت نشد،ولی عمم میگه اذیت شد،میخوای به کدوم توجه کنی🤔یعنی من کدوم میشم🫠🤔

تجربه زایمان اولم ت تاپیک هام هست

منم دوشنبه سزارین میشم اینقد میترسم کاش تجربه هاشون بگن چطوری بود

سوال های مرتبط