مامانا یه هفته دیگ سزارین میشم خیلی میترسم از درد بعدش 😭😭

۹ پاسخ

همه همین ترسو داریمممم 😫😫😫😫

اصلا دردنداشت

من امروز ظهر سزارین کردم اومدم بخش یه دونه شیاف استفاده کردم بعدش خوب شدم الانم درد ندارم در حد درد پریودیه

دعا کنین منم سزارین شم

منم از الان ترس دارم 😭😫

منم همین ترسو‌دارم😥😥😥

فقط میتونم بهت بگم پمپ درد بگیر حتما.. من نگرفتم بگا رفتم

راه رفتن اولش خیلی سخته اما حتما انجام بده چون بعوش بهتر میشی دیگه بعد اون دل درد و کمردرد داری من شیاف میراشتم بهتر میشدم

من پس فردا🥺

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وهشتم بارداری