نترس تو نمیفهمی موقع عمل چی میشه
بعدش هم تا مجاز شدی دو تا شیاف دیکلو فناک ۱۰۰ با هم بزار اوکی اوکی میشی
چهار پنج روزه هم سرپایی خودت کارای بچه رو انجام میدی هشت نه روزه هم بخیه میکشی و تمام
انگار نه خانی اومد و نه خانی رفت
فقط تو ساک بیمارستان خودت هم شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ یه بسته بخر بزار هم ژلوفن
هر کس دوروبر من سزارین کرده گفتهدخیلی راحت بوده ٫ فقط یکهفته بعدش یکم درد تو شکمت داری که اونم با شیاف حل میشه ٫ من چی بگم که میخوام طبیعی بیارم🫣🫣
من ۵روزه عمل شدم با شیاف خیلی راحت میشی فقط روز اول کمی درد داری که با شیاف حله
ببین به هر حال عمله ،دیگه مراقبتاشو انجام بده،از من به تو نصیحت،یکم بد هست ولی اگه از زمان مجاز هرچی بیشتر راه بری زودتر سرپا میشی،انشالله خدا خودش قوتت بده
چندم عزیزم سزارین داری چندتیرماه
شیاف دیکلو فناک تند تند بزارم قابل تحمله ؟برا بچه ضررر نداره شیر دادنی؟
فقط کافیهنکات قبل وبعد زایمان رو رعایت کنی
اصلن ترس نداره
نگران نباش قابل تحمله دردش
البته با شیاف
بعد از تموم شدن بی حسی ت هر یک ساعت شیاف دیکلوفناک بزار من تا ۵ روز اول اینکارو کردم برام قابل تحمل بود
خودت سزارین خواستی؟
مسکن میزنن همش بعدش دردش قابل تحمل میشه
منم خیلی میترسم اصن خاب ندارم
کاش منم سزارین بشم از طبیعی میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.