۱۱ پاسخ

نه اصلا،البته بستگی به بدن داره من از طبیعی میترسیدم ولی با سزارین مشکل نداشتم خداروشکر همچی خوب بود دردم نداشتم بیمارستان هی پرستار میگفت دکتر گفته درد داری مسکن بزنم برات میگفتم نه حتی آمپول بی حسی ام درد نداشت الکی می ترسونن به خدا توکل کن
حتی سوندم آنقدر گفتن درد نداشت

اصلااااا نترس،آسون تر از چیزی هست که فکر کنی،تاپیک منو بخون تجربمو از سزارین گفتم خیالت راحت میشه😍

نه اصلا عملشو متوجه نمیشی حتی آمپول بی‌حسی من بعد عمل تازه دردام شروع شد با هیچ مسکنی آروم نمیشدم خیلی بد بود

نه من سز شدم فقط روده هام اذیت کرد وگرنه با عمل و بخیه مشکلی نداشتم
روز زایمان انقد از به آغوش کشیدن نی نیت خوشحالی که به درد فکر نمی‌کنی

بستگی به بدنت‌داره بعد بی حسی اره درد داری ولی با مسکن‌میشع تحمل کرد من تا سه روز درد داشتم روز اولی خیلی شدید با مسکن هم‌اروم‌نمیشدم ولی از روز بعدش با مشکن خوب بود

منم میترسم امروز باید بستری میشدم چون استرس بالا داشتم گفتم نامم رو واسه جمعه بزنن

خوده عمل سخت نیست .... واقعا چیزی متوجه نمیشی .... ولی دو سه روز بعدش درد داری ... باید شیاف بزاری .
ولی واقعا وقتی بچه بیاد دردات یادت میره .

منم تجربه هم طبیعی دارم هم سزارین
اصلا هم سخت نیست نترس از طبیعی که بهتره معلوم نیست چه بلایی سرت بیاد

بازم میگم خیلی به بدنت بستگی داره با دکتری که جراحی میکنه ولی من مشکلی نداشتم اصلا استرس نداشته باش انشالله راحت زایمان میکنی و سلامت کوچولوت بغل نیگیری

نه اتفاقا بهتراز طبیعیه . بعد اینکه از اتاق عمل اوردنتون خودت شیاف دیکلوفناک استفاده کن دوست من هردوساعت استفاده میکرد ابجیم هر ۴ ساعت . بعد چای و قهوه اینا زیاد بخور ک اثر بیحسی زودتر از بدنت بره بیرون هرچی بیشتر راه بری زوتر خوب میشی اولش سخته ولی همین ک چن قدم بری دیگه عادی میشع

اصلا سخت نیست
شاید اون روز که زایمان کردی میگن پاشو راه برو فرداش سخت باشه

سوال های مرتبط