با دعا و قرآن آروم کن خودتو ، ان شاالله خود خدا کمک میکنه
اصن نگران نباش بابا من فک میکردم زایمان طبیعی اونقد ک گفتن ای مث درد شکستن استخون و فلان میگفتم خیلی وحشتناکه بعد ک رفتم بر خلاف تصورم هم کوتاه بود هم دردم کلا کمتر از یک ساعت بود ولی اون ی ساعت شدید بود دیگ
عزیزم بارداری هم هر لحظه ش استرسه
از خوابیدنگرفته تا تغذیه و فشارو قندو زایمان زودرسو … تا اینجا ب سلامتی و با کمک خدا گذروندی این دو سه هفته هم میگذره و براحتی نینیتو بغل میگیری
وقتی میبینیش دردا یادت میره
باورت نمیشه این بچه توعه
خیلی قشنگه ب بقیه ش فکر نکن
ایشالا خیلی راحت بگذره برات
ب لحظه ای فکر کن ک نی نی میزارن بغلت 😍 بهترین لحظه دنیا
دردش شیرینه اذیتاش شیرینه
به پناه خانوم فکر کن همه چی برات خوب پیش میره
ایشالا که زایمان راحتی داشته باشی عزیزم
طبیعی یا سزارین؟
دقیقا من خودمم استرس دارم
ولی دیگه این پروسه باید انجام بشه
استرس نداره که عزیزم
طبیعی هستی یا سزارین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.