۹ پاسخ

درد نداره یا شیاف قابل تحمله هفته اول یکم سخته بعدش زیاد اديت نیستی

بله زیاده🫩

نه اصلا

خیلی عمل خوبیه دردهاهم با شیاف اوکی میشه

تو همون بیمارستان فقط کمی درد داشتم که شیاف میذارن آب رو آتیش میشه. من پمپ درد هم نداشتم. اصلا نترس و بزرگش نکن واسه خودت

بستگی به بدن داره من دردام قابل تحمل بود و خیلی اوکی بودم ولی بغل دستیم از درد گریه میکرد

سه روز اول من مردم و زنده شدم ولی الان اوکیم

بلاخره جراحیه و درد داره من دردم سه روز اول بود بعد دیگه اکی بودم

سزارین یا طبیعی بستگی ب بدن داره

سوال های مرتبط