درد نداره یا شیاف قابل تحمله هفته اول یکم سخته بعدش زیاد اديت نیستی
بله زیاده
نه اصلا
خیلی عمل خوبیه دردهاهم با شیاف اوکی میشه
تو همون بیمارستان فقط کمی درد داشتم که شیاف میذارن آب رو آتیش میشه. من پمپ درد هم نداشتم. اصلا نترس و بزرگش نکن واسه خودت
بستگی به بدن داره من دردام قابل تحمل بود و خیلی اوکی بودم ولی بغل دستیم از درد گریه میکرد
سه روز اول من مردم و زنده شدم ولی الان اوکیم
بلاخره جراحیه و درد داره من دردم سه روز اول بود بعد دیگه اکی بودم
سزارین یا طبیعی بستگی ب بدن داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.