۹ پاسخ

من که خیلی واسم سخت بود داغون شدم تا ده روز تبو لرز میکردم از جام نمیتونستم تکون بوخورم بزور راه میرفتم ولی موقع زایمان چیزی نفهمیدم

نوالا خیلی عالیه من هزار بار برگردم عقب سزارین میشم یکم عوارض داره ولی خو بهتر از اینه سر یه بچه از تو سوراخ کوچیک بیرون بیاد من فقط یکم کتفم درد گرفت شکمم فشار دادن یکم اذیت شدم و آمپول بی حسی و اینام درد ندارع در کل اوکیه

راحت بودم عالی بود

نه من خیلی راضی بودم حتما پمپ درد بگیر

سزارین خیلی خیلی خوب و راحته واقعا👌

من سر پسرم اصلا هیچی نفهمیدم نه اصلا درد نداره البته به خودت و کادر درمانم بستگی داره وگرنه انقدری که همه ازش وحشتناک صحبت میکنن نیس

الانم هفته دیگه باز میخوام سزارین بشم

نه عزیزم مسکن میزنن فرداش اذیتی

من هنوز زایمان نکردم
ولی دوستام که زایمان کردن راضی بودن
البته پمپ درد داشتن

من فقط از آمپول بی حسی میترسم

سوال های مرتبط