من که حتی یه درصد هم از سزارین نمیترسم. ترسم از طبیعی هست. از سزارین فقط از عوارض بعدش میترسم که میگن کمردرد و این چیزاست
راحتر ازسزارین و اتاق عمل نیس فقط ب شرطی که بیهوش باشی و هیچی نفهمی
نه عزیزم با یاد خدا برو التماس دعا
فقط موقع وصل و کشیدن سوند شل بگیری دگه دردی نداری
و اگر شیاف گذاشتی بازم درد داشتی امپول دیکلوفناک بزن
اصلا استرس نداشته باش
اما تا میتونی بگو بیهوشت کنن
سخت نیست فقط اولین راه رفتن یکم درد و سوزش بخیه داری
اتاق عمل من خیلی دوست داشتم فضاش باحال بود
من فردا بستریم پس فردا سزارینم😊
نه گلم منم ۵سال پیش سز اورژانسی شدم اصلا سخت نبود
منم امروز سزارین شدم موقع عمل که هیچی متوجه نمیشی
ولی بعدش یکم درد داره وقتی تازه بیدار حسی از بین میره
اصلا نمیفهمی چه جوری گذشت
اصلا ترس نداره
هیجان دیدن بچه اصلا نمیذاره ترسی بفهمی
و اینکه همه چی اونقدر سریع میشه که نمیفهمی که رفتی تو کی تموم شد
ان شالله سالم و راحت بچه تو بغل بگیری
اصلا سخت نیست عزیزم
نه اصلااااا من خیلی راضی بودم
ببین گلم اتاق عمل میاد بی حسی میزنه هیچی نمیفهمی خیلی راحته سزارین ای کاش منم به یه بهونه ای برم سزارین از طبیعی میترسم
چطوری داخل اتاق گوشی بردین
نه عزیزم بی حس میشی هیچی متوجه نمیشی بچه رو ور میدارن
نه اصلا سخت نیس
من که هیچی نفهمیدم ولی بعدش که برای اولین بار میخواستم راه برم خیلییی بخیه هام درد میکرد در حین راه رفتن نفس نمیتونستم بکشم با زور حرف میزدم ۲ یا ۳ روز اذیت میشی
توکلت به خدا باشه . استرس به خودت راه نده. منم سزارین شدم خیلی خوب بود
مثل برق و باد میگزره اصلا ترسم نداره فقط لذت ببر
کدوم بیمارستان میری
اصلا سخت نیست ، الکی به خودت استرس نده
خیلی راحته
منم بستری ام فردا سزارین میشم دفعه دوم ولی استرس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.