۱۵ پاسخ

دکترت گفت سزارین میشی؟
معاینت کرد ؟

چند ساعت اول بعد یکم راه رفتن اول اذیتی بعد راه میوفتی بعد ذوق بچه داری نگران نباش

اصلا اونقدری ک بزرگش میکنن نیست .خدا صبر و توانشو بهت میده .بنظرم وقتی قراره واژن آدم پاره بشه و بخیه بخوره همون شکم بخوره خیلی بهتره .برا من ک ۲سال پیش سزارین کردم سر بچه اولم اینقدر آسون بود باورم نمیشد زایمان کردم 😂😂

من کیست عمل کردم دکترم میگفت مثل درد سزارین این درد
خیلی بد بود واقعا ، تا ۱۰ روز درد داشتم
واااییی😵

اصلا اون دردی که میگفتن نداره کلی مسکن و پمپ درد و شیاف میذارن که دردت معلوم نیس

از پس درد سزارین برنیای؟؟؟؟
ن بابا طوری نیس
البته بدن هرکس فرق میکنه ولی من اصصصلا اذیت نشدم خداروشکر
تا وقتی بیمارستان بودم ک کلا یدونه شیاف استفاده کردم اونم بعد اینکه حس پاهام رفت
بعدم ک اومدم خونه دو سه تا بیشتر استفاده نکردم درد نداشتم اونطوری

سزارین واقعا یه جراحی بزرگ و سخته
درد بعدش با شیاف قابل‌کنترله اونقدرا سخت نیس اما
من ۱۹ روزه سزارین شدم
خیلی زود سر پا شدم از لحاظ بخیه اینا زود خوب شدم‌اما هنوز توان قبلو ندارم..حس میکنم همه ی خون بدنم رفته..خیلی کم جون شدم..ی کم سر پا وایمیسم کمرم درد میگیره..فشارم هر روز پایینه..بدنم واقعا تحلیل رفته..

اصلا دردی نداره اون یکمم باشیاف کنترل میشه

عزیزم درد داره واقعا یا حداقل من درد داشتم اما از پسش بر میای، خدا بهت قدرت میده

نترس هروقت احساس درد داشتی شیاف میزاری اروم میشی منم سزارین کردم

پمپ درد استفاده کن
شیاف هم که خود پرستارا میذارن مرتب
سرتو تکون نده بعدش سردرد میگیری
و دردش قابل تحمله نگران نباش

من اولی رو طبیعی آوردم درد اون لحظه اش در حد مرگه ولی بعدش راحتی
الان میخوام سزارین اختیاری کنم ممکنه پشیمون بشم

اصلا به این چیزا فکر نکن، شما که تا اینجای راه رو اومدی بقیه اش هم با صبوری میگذره، بالاخره درد که هست اما اینکه چطوری باهاش کنار بیای هم خیلی تاثیر داره

برمیای وقتی تو موقعیتش باشی بعدم مسکنو پمپ دردو شیاف هست برا کنترل درد

سزارین لامصب بعدش میگن درد داره
ولی چاره نیس دارو میزنن بعدم ما زنا پستمون کلوفته تا این نیامده می‌گیم بعذی میخوایم پس بدون از پسش برمیای

سوال های مرتبط