ن لازم نیس
ببین گلم ازدکترت بپرس بیخودی هزینه نکنی.جاریم دکترش نزاشت چون هرسری دردداشت توسرم بهش آمپول میزدن اوکی بود.آخرسرپول پمپ و ازهزینه بیمازستان کم کرد.ولی درکل میگم اگ دکترت بگ نمیخادمسکن میزنم الکی هزینه نکن
حتما حتما بگیر
منم خاستم بگیرم یکشنبه سزارین میشم دکتر گف نگیری بهتره مرفین برا بدن خیلیم خوب نیست با شیاف و اینا کنترل میشه دردت
برا بعضیا خیلی کمک میکنه
ولی من گرفتم ولی واقعا خیلی درد داشتم نمیدونم تاثیر نداشت یا من تحملم کم بود
خیلی بهتره
من نداشتم چیزیم نشد ولی مییگن باشه خوبه برا کاهش درد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.