مامانا یه هفته دیگ زایمان دارم سزارین. پمپ درد بگیرم واجبه

۶ پاسخ

ن لازم نیس

ببین گلم ازدکترت بپرس بیخودی هزینه نکنی.جاریم دکترش نزاشت چون هرسری دردداشت توسرم بهش آمپول میزدن اوکی بود.آخرسرپول پمپ و ازهزینه بیمازستان کم کرد.ولی درکل میگم اگ دکترت بگ نمیخادمسکن میزنم الکی هزینه نکن

حتما حتما بگیر

منم خاستم بگیرم یکشنبه سزارین میشم دکتر گف نگیری بهتره مرفین برا بدن خیلیم خوب نیست با شیاف و اینا کنترل میشه دردت

برا بعضیا خیلی کمک میکنه
ولی من گرفتم ولی واقعا خیلی درد داشتم نمیدونم تاثیر نداشت یا من تحملم کم بود

خیلی بهتره
من نداشتم چیزیم نشد ولی مییگن باشه خوبه برا کاهش درد

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 👣 مامان رادمهر 👣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان ایلماه🌙💛 مامان ایلماه🌙💛 ۱۲ ماهگی