دوستان پمپ درد خوبه بگیرم واسه زایمان سزارین

۹ پاسخ

مگه داروخانه ها میفروشن؟؟ به من گفتن جایی نداره که بخری...اگه بیمارستان داشت فقط میتونی بگیری

عالییییییییه عالییییییی

بله گلم‌ خوبه

من واسه زایمان اولم۱۲ ظهر عمل شدم تا ۱۱ شب پمپ درد استفاده کردم خیلی راحت بودم بعدشم دیگه خودم شیاف گذاشتم واسه خودم

اصلا شیاف خیلی بهتره خیلی

بله خیلی

آره عزیزم خیلی من دردای داخل بیمارستان با پمپ درد خونه رو با شیاف تحمل کنم کردم

اره خیلی حتما تهیه کن

فک نکنم ب درد سزارین بخوره

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 👣 مامان رادمهر 👣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی
مامان نورا✨ مامان نورا✨ ۸ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی