عزیزم تهرانی ؟کی زایمانته ؟؟
من که واقعا راضی بودم بگیر حتما
عالیه من خیلی راضی بودم اصلا درد نکشیدم
خیلی خوبه حتما بگیر تا ۲۴ ساعت بعد عمل بهت وصله و دردهات و نصف متوجه میشی.
خیلی خیلی خوبه بگیر
نه اگه ضرر داشت که بیمارستان نمیداد... خیلی خوبه حتما بگیر
الکیه نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.