من ک از الان ترس زایمانو دارن
اصلا نترس درد داشتی شیاف بزار
تا میتونی نسکافه بخور اثر بی هوشی از بدنت بره و اصلاااا بعد عمل تکون نخور که کمر درد و سردرد نگیری
اولش قبل اینکه ببرنت اتاق عمل یهو دلت خالی میشه میترسی ولی واقعا ترسی نداره
استرس باعث رفلاکس بچه میشه
از چی میترسی؟؟
دیگه ب ی شکلی باید بچه رو بیرون بیاریم دیگه
سزارین کجاش ترسناکه؟ شیک و مجلسی میری نهایتا ی امپوله ک درد داره بقیشم چیزی نمیفهمی
بیحسیتم ک بره باز قابل تحمله نهایتا پمپ دردی شیافی چیزی میزاریم
سبک بشمار قضیه رو تا استرس نگیری از الان
من ک ازطبیعی میترسم میرم سز اختیاری نمیدونم چرااصلااااااا نمیترسم🤣
اصلا استرس نداشته باش خیلیییی راحته بعدش شیاف میزاری دردت کمتر میشه
من سزارینی هستم ن وقتی بچتو میبینی همه چی یادت میره ولی از نظرم طبیعی بهتره من مجبور شدم اورژانسی سزارین شدم
به قشنگی بعدش فکر کن ک بچه ات رو بغل میگیری ❤️
برو تجربه سزارین منو بخون. اصصصصلا ترس نداره
خانومایی ک از کمر بی حس شدید،راضی بودید؟کمر درد هم شدید؟
چرا ی عده میگن کمر درد شدیم ی عده ن؟☹️
طبیعی ترسناک تره
ن بابا ترس نداره فقط بد سزارین ی هفته ده روزی یکم درد داره جای بخیه ها ک اونم با مسکن ک دکترت میده خوب میشی
چه ترسی هردو نوع درد داره یکی قبلش یکی بعدش
ن واقعا ترسناک نیست😐فقط دفعه اول بلند شدن یکم سخته
عالیه🥰
طبیعی ترسناکه به نظرم
سزارین خیلی خوبه
اصلا ب حرف بقیه توجه نکن ک میگن سخته فلانه
هرچی سختی خدشو داره دیگ
سز وقتی بی حسی ک درد نداری
بعدشم قشنگ با شیاف و مسکن آروم میشی
اصلا نترس
نه اتفاقا خوبه بار دوممه
اصلا ترس نداره
اول که بی حسی هیچی نمیفهمی بعدشم تا بی حسی بره شیافا تاثیر میزاره درد نداری فقط موقع بلند شدن و نشستن اینا چند روز اول یکم درد داری که اونم قابل تحمله
چرا اخه ترسناک باشه عزیزم
نه موقع عمل که اصلا اصلا هیچی نمیفهمی بعدش درد داری که با مسکن اینا آروم میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.