۸ پاسخ

الهی

منم😭😭😭

سوند درد نداره ریلکس برو راحت بگیر

نترس خیلیییییی آسونه سوند درد نداره فقط شلل کن شل شل

خیلی وحشتناکه هرکس میگه راحته دروغه من خواهرم باچشم خودم دیدم چه بلایی آوردن سرش الان استرس گرفتم افتضاح

منم همینم عزیزم با اینکه سزارینم ولی خب بحرحال آدم ترس میگیرتش....توکل بخدا الهی ک همه زایمان راحتی داشته باشن ماهم کنارش🥺🌸💞

من تا حالا زایمان نکردم
ولی پنج شش بار تا حالا رفتم اتاق عمل
اصلا و ابدا چیزی برای ترسیدن وجود نداره
سوند هم اصلا چیز مهمی نیست الکی گنده اش کردن

چرا سزارین ؟؟

سوال های مرتبط