بدنیا اوندنش ک ب ی چشم ب هم زدن بود
دوخت و دوزش طول کشید😂ولی یادم نبست چقد طول کشید
از لحظه شروع تا وقتی که صدا گریه بچمو شنیدم کلا ۱۰ دقیقه شد، بعدش یه ربع بیس دیقه اینام بخیه زدن طول کشید، بعدش رفتم ریکاوری فک کنم یساعت موندم همونجا بچمو اوردن گذاشتن زیر سینه م که شیر بخوره، بعدش باهم رفتیم بخش
نیم ساعت عملم بود همون موقع ک بچم ب دنیا اومد گذاشتمش روی سینم تماس پوست با پوست و بعدشم شیر خورد و رفتم ریکاوری نیم ساعتم اونجا بودم ک بعدش خودمو بچم رفتیم بخش
من نوشتم تو تاپیک هام دوست داشتی بخون
عمل من نیم ساعت طول کشید یه نیم ساعت چهل دقیقه هم ریکاوری بودم
با بچه رفتم بخش
ده دقیقه طول کشید تا بی حسی و بچه رو درآورد دو ساعت هم ریکاوری
من ساعت 3رفتم اتاق عمل پسرم 3و 25 دقیقه به دنبا اومد بعد تو ریکاوری آوردنش پیشم که شیر بخوره که نخورد و رفت ان ای سیو
بعد 4و40 دقیقه هم اومدم بخش
کلا نیم ساعت طول میکشه عمل
نیم ساعت الا یک ساعت هم تو ریکاوری میمونی که همون جا بچه رو میارن میزارن بغلت سینت میگیرن میزارن دهنش که شیر بخوره بعد هم باهم میارن تو بخش
منم میخام بدونم🤔بیاین بگین از تجربه هاتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.