۴ پاسخ

بیحسی بودم ۹.۱۵ بیحس شدم ۹۲۴ اومدم ریکاوری

با بی حسی ۱ ساعت

اگر با بی حسی باشه تهش ۱ ساعت

من ۸:۴۰ بیهوش شدم ۹ بچم دنیا اومد ...
۱۰:۳۰ هم هوش اومدم ولی تاظهر گیج بودم .

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری