عزیزم ترس نداره استرس نداشته باش و ورزش کن پیاده روی تا رحمت اماده باشه
موفع زایمان هم درد داری ولی وقتی بچت بدنیا میاد همه فراموش میشه و بخیه های بعدشم به مراقب نیاز داره در کل طبیعی خیلی خوبه
من که زایمان اولمه
هیچ ترسی هم ندارم
هیچ تصوری هم ندارم
تنها کارم این هست که از اول ورزش کردم
و تا آخر ورزش میکنم
وزنمو کنترل میکنم
کار دیگه ای از دستم برنمیاد
به خدا سپردم
برای من خیلی خیلی سخت بود هیچ دردی دیگه تو زندگی اندازه این درد برای من نیست
منم خیلی میترسم همه میگن خیلی درد داره
با امپول بی حسی اپیدورال عالی بود
نترس 🤝😂منم طبیعیم
طبیعی یه چیزش خوبه همچین که بچه میاد اصلا دردای قبلش یادت نمیاد .ولی در کل استرس نداشته باش ورزشای قبل زایمان رو حتما انحام بده
حتما ماما همراه بگیر
هر چیم کمتر بدونی از تجربیات بهتره استرست بیشتر میشه
درداش هم ساعتای اولیس که میخوای زایمان کنی بعدش کامل از بین میره خودت راحتکارات میکنی فقط یخورده درد بخیه اذیت میکنهکاگه خورده باشی
از الان ورزش و پیاده روی کن من در طول بارداریم استراحت مطلق بودم سر زایمانم مردم و زنده شدم
دیگه درد داره باید تحمل کنی ولی بچه بدنیابیاد یادت میرع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.