۵ پاسخ

من خیلی درد کشیدم

دردای غیر قابل تحملش کلا ۱ساعت نهایت .قبلش درد داری اما با ورزش و آبگرم میشه تحمل کرد

من بدون اپیدوارل بودم نظرم اینه از سزارین بهتره

توصیه نمیکنم اگر ماما همراه ندارین
من زایمان اولم تزریق کردن وسط دردها آروم شدم خوابم برد نفهمیدم بچه تو کانال زایمان گیر کرده بود و من در خواب ناز 😞😞😞
خدا بهم رحم کرد

منم میخوام بدونم

سوال های مرتبط