ماه درد
دردش چجوریه؟؟؟

۵ پاسخ

مامان گردو منم زیر دلم تیر می‌کشه تو واژنم زیر دلمم درد می‌کنه شماهم همین جوری؟ی کمر درد عجیبیم دارم

همین کمردرد و دلدرد ک با دراز کشیدن و استراحت خوب میشه

ببین منم درد پریود دارم میگیره ول میکنه از استرس نمیتونم بخوابم چند روزه اینطوریم

والا من ماه ۸ اسمشو گذاشتم ماه درد انقد ک همه دردام‌هزاربرابر شده

اگر با تغییر حالت خوب بشه ماه درد وگرنه انقباض هست باید بری دکتر ،یه لیوان اب بخور اگر دراز کشیدی گرفت بلند شو راه برو باتغییر حالت ول کرد ماه درده

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان آزاد مامان آزاد ۳ ماهگی
مامان اِلارا🥰🎀 مامان اِلارا🥰🎀 ۸ ماهگی
مامان جانا💗🧸 مامان جانا💗🧸 ۱۰ ماهگی