من که تو بدن خودم نمیبینم سزارین بشم انتخابم طبیعیه
یکی از دوستام میگفت من چون ورزش و پیاده روی زیاد داشتم
دردش برام مثل وقتی بود که یبوست میشم هر چی زور میزنم بیرون نمیاد
ولی وقتی بیرون میاد یهو راحت میشی
حالا همزمان کمردرد و دلدرد پریودی هم هست باهاش
طبیعی عزیزم زایمان اولمم طبیعی بودم
مادرشوهر من درد طبیعی کشیده و دهانه رحمش باز نشده سزارین شده هر دوتا درد رو کشیده بمن میگه فقط سزارین شو درد نکش بیچاره هنوز که هنوزه بعد ۳۵ سال استرس میگیره وقتی تعریف میکنه
قطعا سزارین من درد طبیعی کشیدم یک روز تازه همش یک سانت بودم بعدش سزشدم اورژانسی درداشون قابل مقایسه نیس صدبار برگردم عقب حتما سزارین انتخاب میکنم
وقتایی که پریود میشیم ۱ سانت دهانه رحم باز میشه
تو زایمان به ۱۰ و ۱۲ سانت میرسه دیگه حساب کن
طبیعی درد پریودی رو هزار برابر کن
باش زن 😂
من هردوتاش تجربه کردم استادشدم واسه خودم خخخخخ شوهرم میگه زنم قویه برای خودش استادشدزایمان اولم سزابودخیلی اذیت شدم ودردکشیدم تجربه ی بدی دارم ازش دوست ندارم سزاریان ولی بعدش طبیعی آوردم تجربه ی خوبی بودهمه درداقابل تحمل مثل پریودکه بدن تحمل دردمیکنه میگیره وول میشه اینم یکم بیشتره ولی بازتحمل میکنم تاوقتی سرش پیدابشه این دردمیره ومیادبعدکه سرش آومدچندتازورافتادخلاص هردردی داشتی میره👌👌👌💪قوی وشجاع باززن
طبیعی درد قابل تحمل داره
یه جورایی درد پریود چند برابر
ولی مدت زمان کوتاه مثلا ۳۰ ثانیه
بعد چند دقیقه درد نداری راحت میشی
مجدد میگیره
درد اصلیش همون ۱۰ دقیقه ای هست که بچه میاد بیرون
اون موقع اصلا متوجه درد نیستی انگار زود میگزره و تمامم
حالا سزارین اول درد نداره ولی بعدش بخیه ها درد داره همش
وای از وقتی میان شکم رو فشار میدن چه دردی دارررره🤧
و خب بعدش هم تا بخیه ها جوش بخوره دهنت صافه🤪🤪
خلاصه که هر دو رو یادت میره و دوباره بچه میاری🤣
بنظدم هر دو درد خودشو داره منتها طبیعی قبلش درد داری سزارین بعدش درد داری هیچ کدوم راحت نیس
عزیزم هر دو درد دارن ولی اینجوری که میگن طبیعی دردش بیشتر نیست
من خودم طبیعی بودم و واقعا پشیمون نیستم
سزارین عوارض داره و مراقبت های ویژه بعد از عمل
درد طبیعی هم بعد از تولد بچه با شیاف میخوابه
فقط بسپار به خدا هر کدوم خیر و صلاحت هست برات پیش بیاره
به عنوان کسی که چند ساعت درد زایمان طبیعی کشیدم (بسیار ورزش کرده بودم و اماده بودم و صبح که رفتم چهار پنج سانت باز شده بود برای زایمان) اما بچه مدفوع کرد و اورژانسی سزارین شدم باید بگم دردی که اون چند ساعت طبیعی کشیدم افتضاح بود اصلاااااا قابل مقایسه با سزارین و زخم سزارین نبود ، فقط کسایی که جفتشو باهم تجربه نکردن میگن سزارین درد داره ، بله داره خیلیم داره ولی طبیعی همون چند ساعت صد برابر دردش بیشتره! و البته اینم بگم سزارین خیلی خیلی تمیزتره از طبیعی ، یه اتفاقایی میوفته موقع زایمان طبیعی جیغ و داد و خون و مدفوع و....... که خداروشکر من ب اونجا نرسیدم ، فقط وقتی گفتن سزارین اورژانسی گفتم خدایا شکرت❤️
سزارین دردش با شیاف و قرص قابل کنترل تره
ببین من تاحالا هیچ دردی ندیدم مث زایمان طبیعی باشه
ولی الانم انتخابم طبیعی با ماما و ورزش اینا خیلی بهتر از زخم هست من از زخم سزارین خیلی میترسم
درد هزار تکه شدن بدنت ی جاهای از بدنت ک هیچوقت حس شون نکردی درد میگیره من آرزو میکردم حتی بمیرم فقط تموم بشه و راحت بشم
وایی من که امروز چند مورد درمورد سزارین زخم هاشونو دیدم درد بعد پشیمون شدم از سزارین دلم میخواد طبیعی زایمان کنم چون درد قبل زیمانه
من انتخابم سزارینه
دردش شبیه شکستن همزمان ۷۰ استخوان توی بدن
دوتا سزارین شدم این سومیه
سزارین عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.