سزارین دردش بهتره یا طبیعی ترجیحتون چیه

۱۴ پاسخ

معلومه طبیعی سزارین شاید همون لحظه بی حس بشی و دردی و متوجه نشی ولی بعدش، هم درد زیادی داری هم مراقبت هاش بیشتره اما طبیعی همون لحظه درد و میکشی و تموم میشه

طبیعی

طبیعی

من طبیعی بودم، گفتم زایمان دومم سزارین میشم سختی نکشم، ولی اینطور که از اطرافیانم دیدم، تقریبا درداش یکی هست، منتهی بخیه اون پایینه، اون شکم، هر دو مراقبت میخواد سزارین بخیه بزرگتری هست، همرا ه با بیحسی کمر و یا بیهوشی که عوارض اینا برای بعضیا هست، نیاز هم هست حتما یکی برای کارای شخصی کمک کنه. ترجیحم بود دوباره طبیعی بیارم

ترجیحم سزارینه ولی چون پول لا موجود مجبورم برم طبیعی 😂😂😫

اولین باره میبینم اکثرا نوشتن طبیعی😂
من سزارین ترجیحم بود ولی بااین هزینه مجبورم طبیعی بیارم

طبیعی بهتره

دکتر نوشت سز اجباری
زودرس

ولی نمیخام برم
من طبیعی بیشتر قبول دارم

سزارین

شکمم بخیه بخوره بهتر از اینکه پایینموباقیچی نابودکنن

تا ابد سزارین
چه فرقی داره وقتی طبیعی هم بخیه میزنن

طبیعی دردش همون موقع اس ولی سزارین درسته بیحس میشه بدنت ولی بعدش سختترین روزارو میگذرونی ک هیچ دیگ کارای سنگین مثل قبل نمیتونی انجام بدی دائم کمردردمیشی

والا من طبیعی ام. خیلی در کشیدم اماتابچه بیا دبیرون هرچی در دفراموش میکنی سزارین تجربه ندارم ازش

من سزارین بودم اصلا درد نداشتم برگشتیم خونه پاشده بودم کارامو میکردم همه دعوام میکردن مگه تو دیروز زایمان نکردی برو بخواب🤣فقط دردش اونجایی که میگن پاشو راه برو سوزش زیادی رو احساس کردم همین همون بار اول بود هر چقدر بیشتر راه بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۱ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری