سزارین بهتره یا طبیعی؟

۱۲ پاسخ

به نظر من طبیعی

بستگی ب خودت داره بعضیا میگن طبیعی واسشون راحت تره بعضیا میگن سزارین
من خودم سزارین رو انتخاب کردم چون میدونم طبیعی واسم سخته من امادگیشو نخواهم داشت

ب نظر من بالا اوردن بچه چون هر دوشون سختن😂😂😂

البته که من کلا فوبیا سزارین دارم

من نظرم سزارین هست

هرکدوم ک بدنت امادگی بیشتری براش داشته باشه برات بهتره

خودم میرفتم سرویس قشنگ میتونستم بشینم

منکه یه بار طبیعی زاییدم و دوباره هم تصمیمم همینه

بستگی به شرایط بدنیتون داره

پدرمون دراومددیگ چیه حاملگی ۴۲روزدیگ برام مونداه

ببین بدن با بدن فرق میکنه هرکسی ممکنه یه تجربه متفاوت داشته باشه ولی باید راجب جفتش تحقیق کنی(از دکتر و از لحاظ علمی) با جفتش اشنا بشی مزایا و عوارضش رو بسنجی بعد انتخاب کنی.
من خودم تصمیمم طبیعیه

بهترین راه این بودک حاملع نشیم خواهر

سوال های مرتبط

مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان مامان ملورین مامان مامان ملورین ۲ ماهگی
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حبه🧸🍼 مامان حبه🧸🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد