خواهرا سزارین بهتره یا طبیعی

۱۴ پاسخ

هرکسی نظری داره عزیزم از نظر من طبیعی بهتره و عوارضش کمتره ولی کسی که سزارین انتخابش باشه میاد ۱۰۰ تا عیب میزاره رو طبیعی

قطعاطبق چیزایی که دیدم به چشم
فقط وفقط سزارین نظرشخصیم هس

خاهرم اولیش طبیعی بود
دومیش سزارین
گفت ادم تو سزارین یک هزارم درد طبیعی رو نمیکشه

من از شب تا صبح درد طبیعی کشیدم نتونستم دیگه سزارین شدم واقعا سزارین خیلی خوبه من ۱۰ روز کامل استراحت کردم دیگه از روز ۱۱ خودم تنها بودم و کارام کردم

طبیعی

از درد طبیعی خیلی میترسم دکترم هم بهم گفت بخاطری که لگنت تنگه نمیتونی زایمان طبیعی انجام بدی

هر کسی به خودش بستگی داره به توانش
من که اگه خدا بخواد و کمکم کنه طبیعی

من خودم چون نميتونم درد طبيعي تحمل كنم چندبن ساعت و اين كه ممكنه كلي درد بكشم اخرم برم سزارين يهو ميرم سزارين

سزارین شدم مرگمو دیدم 😭

منم دوتا زیمان طبیعی داشتم الانم دوست دارم طبیعی باشم ولی دکترم بهم گفته دوقلو سخته طبیعی زیمان کنی از سزارین خلیی میترسم

من دیسک کمر دارم دکتر گفت بهتره سزارین ، خودمم زیاد از طبیعی خوشم نمیاد

من بااینکه طبیعی سختی داشتم ولی این و هم میخوام طبیعی باشم

الان که طبیعی بدون درد اومده قطعا طبیعی

بستگی ب خودت داره

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور ۱ ماهگی
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حبه🧸🍼 مامان حبه🧸🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان gff©®$® مامان gff©®$® هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری