خانما زایمان طبیعی یا سزارین
و اینکه سزارین بیهوشی بهتره یا بیحسی

۵ پاسخ

سزارین با بی حسی بهتره
بعدش مونده ب اناتومی بدنت و قرار گیری جنین ک برا سزارین بهترباشه یا طبیعی اگ میتونی طبیعی ب نظر من بهتره

هیچ کدوم از اون یکی بهتر نیست
هردوهم خوبیایی دارن هم بدیایی دارن
بعدم شرایط نقاهت کاملا بستگی به شرایط خودت داره
من خودم سزارین با بیحسی بودم وبعدشم زودسرپا شدم و خیلی نیاز به کمک نداشتم

بنظر من سزارین بیهوشی
بیحسی کمردردای بعدش وحشتناکه

بی هوش نمیکنن مگر در موارد خاص

من بی حس شدم خیلی هم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیام😍 مامان جوجه رنگیام😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حسین و علی مامان حسین و علی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اریا مامان اریا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ویکم بارداری