سزارین با بی حسی بهتره
بعدش مونده ب اناتومی بدنت و قرار گیری جنین ک برا سزارین بهترباشه یا طبیعی اگ میتونی طبیعی ب نظر من بهتره
هیچ کدوم از اون یکی بهتر نیست
هردوهم خوبیایی دارن هم بدیایی دارن
بعدم شرایط نقاهت کاملا بستگی به شرایط خودت داره
من خودم سزارین با بیحسی بودم وبعدشم زودسرپا شدم و خیلی نیاز به کمک نداشتم
بنظر من سزارین بیهوشی
بیحسی کمردردای بعدش وحشتناکه
بی هوش نمیکنن مگر در موارد خاص
من بی حس شدم خیلی هم خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.