خانوما واسه سزارین بیحسی بهتره یا بیهوشی؟کدوم عوارضش بیشتره؟

۳ پاسخ

بیحسی همیشه کمردرد داری من نابودم

مگه هنوزم بیهوش میکنن؟

هر کدوم عوارض خودش داره
ولی تا حالا من هر کس که دیدم بد بی حسی کمر درد هستن حتی بعد چند سال

سوال های مرتبط

مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد