کدوم برند شیاف پروژسترون عوارضش کمتره و بهتره؟

۱۰ پاسخ

اکتوژست بهتره
فرتیژست من میزاشتم خیلی اذیت میشد روده هام بوی بدی هم داشت بزرگترم بود

اکتوژست بهتره من اکتوژست مصرف میکنم فرتیژست جالب نیست

اکتوژست بهتره بنظرم

آکتوژست جذبش خیلی بهتره

من اکتوژست استفاده میکنم خوبه

منم نمیدونم فقط یه نمونه هست جلد شیافه مثل زر ورقِ لامصب یه جوری لبه هاش تیزه همه جاتو به فنا میده😂🥲

فرقی نمیکنن بستگی به بدن خودت داره دو تا مارک داره من هردوتارو استفاده کردم و اسهال گرفتم .

عوارض نداره من با فرتیژست‌ یوبس میشم
یکی دلپیچه میگیره ولی عوارض محسوب نمیشه

اکتوژست یکم دلپیچه میده
ولی فرتزیست نگو هم یبوست میده هم نفخ زیاااااااااد هم دلدرد هم بیرون زدگی مقعد

عوارض خاصی نداره چون بیشتر زنای باردار الان دارن استفاده میکنن
من میگرفتم کارتنش زرد بود فرژیست ی همچین چیزی بود، ژ داشت😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیام😍 مامان جوجه رنگیام😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری