دوستان بنظرتون زایمان طبیعی بهتره یا سزارین🙁

۷ پاسخ

خوب و بد معنی نداره تو این موضوع
چون واقعا بدن هرکسی و آمادگی روحی روانی هرکسی فرق داره
ولی برای جفتش بالاخره باید درد بکشی حالا یا قبلش یا بعدش
تصمیم نهایی درست با خودت و دکترت

صد در صد طبیعی

دوتا سزارین کردم و هزارباردیگه هم سزارین میکنم راحت ترینه

قیمت زایمان سزارین؟😐

من دوتا زایمان طبیعی داشتم خیلی خوبه بود
ولی سومی میخوام سزارین بشم چون دیگه نمیتونم درد بکشم خیلی

من سز میخام خیلی گرون شده😭😭

من سزارین کردم و هیچ وقت پشیمون نشدم

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توتفرنگی کوچولو مامان توتفرنگی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ونهم بارداری