سلام بنظرتون زایمان طبیعی بهتره یا سزارین ؟

تصویر
۲۱ پاسخ

از اونجایی ک فوبیای سزارین دارم
صددرصد طبیعی

من از تجربه ده ها نفر پرسیدم و سه چاهار نفری که تجربه هردو رو داشتن طبیعی درکل بهتر دونستن

هزار بار بخوام زایمان کنم سزارین انتخاب میکنم با اینکه تجربه نه طبیعی دارم نه سزارین

سزارین

طبیعی تا ابد

اگ لگنت خوب باشه و دکتر خصوصی داشته باشی زایمانت کنه بهترین روش طبیعی هستش و اگر بی دردی بگیری ک دیکع راحته راحتی انگار ن انکار زایمان کردی من خودم طبیعی بودم دکترم برام اسپاینال زد موقع زایمان بی‌حس بودم بعدشم ک دردی نداشتم عالی

من دوتا بچه هام رو طبیعی اوردم اینم انشاالله طبیعی

طبیعی قطعا

صد در صد سزارین
من حتی تو اینستا طبیعیارو میدیدم چقد درد میکشن ترس کل وجودمو میگرف😣

سزارین

سزارین بستگی به بدنت و شرایط و داره
طبیعی همیشه بهتره

ولی خب من زایمان اولم طبیعی بود دردام کلا همون قبل زایمان بود بچه ک ب دنیا اومد تموم شد

من انتخابم طبیعی هست

بستگی ب بدنت داره
یکی میبینی بدنش دیر جوش میخوره بخیه
طبیعی براش بهتره

بچه اولم طبیعی بودم خیلی سخت بودکاش این زایمانم سزارین بشم خیلی میترسم🥺

طبیعی

سزارین فقط اصلا اشتباه نکنی طبیعی

سزارین تا ابد

سزارین

من انتخابم سزارین بود وخیلی راضی بودم

نمیدونم اما من میرم سزارین🥴🤣

سوال های مرتبط

مامان gff©®$® مامان gff©®$® هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان پناهِ مامان✨ مامان پناهِ مامان✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ونهم بارداری