منم میترسم ولی بااین هزینه ها چاره چیه طبیعی میارم
من هم بدنم ضعیفه هم لگنم کوچیک میدونم زیر طبیعی دووم نمیارم یا انقد اذیت میشم که خدایی نکرده آسیب میرسه به بچه، سر همین شده کلیه شوهرمو میفروشم میرم سزارین😂😂
من میخوام طبیعی بیارم،سزارین عوارض بعدش وحشتناکه،کمردرد و چسبندگی و هزارتا چیز دیگه،حداقل طبیعی یه روز درد میکشی و تموم میشه،
به نظر من هم طبیعی بهتر هستش من جفت شو تجربه کردم بچه اولم سزارین بود پدرم در اومد نمیتونی بچه تو به راحتی شیر بدی یا قبلش کنی ولی طبیعی هم خودت راحتتر ی هم حس مادرانه بیشتری داری
جفتش سختیای خودشو داره ببین کدوم برات قابل تحمله و میتونی از پسش بربیای روحیه خودت خییلی مهمه که پذیرش داشته باشی اینجوری کمتر اذیت میشی. به نظر من اون سختی که آدم موقع زایمان میکشه چه طبیعی چه سزارین بخش بزرگیش به روحیه خود آدم مرتبطه. هرکدومو انتخاب کردی با تمام وجودت یقین پیدا کن که این انتخابت بهترین لطف به خودت و بدنت و بچت بوده
ببخشید یه سوال بی ربط الان مشهد هوا چطوره؟
سزارینم هزینش خیلی بالایه ینی ادم میمونه چکارکنه
یکی از آشناهای شوهرم سر دوقلو هاش سزارین شد خیلی اذیت شد بنده خدا ولی سر بچه بعدیش طبیعی آورد انقدم راضی بود هرکس بدنش به یکی از این زایمان ها جواب میده به نظرم اگه لگنت درشته و ریزه میزه نیستی بُنیه قوی هم داری طبیعی خیلی بهتره یک روزه سرپاشدی قبلش درد بکشی بهتره تا بعدش من شکم اولمه همون طبیعی هم میارم
طبیعی انقدرام ترسناک نیست درسته سختی های خودشو داره ولی سزارین هم سختی داره دیگ
من انتخابم سزارینه
سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.